Uw reactie telt
Wij hebben uw hulp nodig...
ja, ik deel de mening dat Belgie de enige eu land is die op deze manier de transitplaten vervaardigd. het bevorderd de verkoop inderdaad niet. Zoals het bv in Nederdland is geregeld, basering op de keuring die nog geldig is en zoniet export zonder verzekering maar op de aanhanger of vrachtwagen. zo simpel is het. Hoop dat Belgie dit eindelijk in ziet. Als belgie nog steeds een EU land is dan sluit zij zich hierdoor uit, uit het eu gebied. Belgie word wakker en je laat een markt lanszij liggen. groet aan de vlag
el miloud el hamouti - 26/07/2016
Ik steun uw initiatief volledig !
Het is constructief, klant- en exportvriendelijk en levert aanzienlijke meerinkomsten voor de Belgische Staat op. België is traditioneel een exportgericht land en aangezien ik veel in het buitenland woon en werk, weet ik bij ervaring dat er een grote vraag is naar betrouwbare wagens uit Belgie: onze garagisten en autoverkopers hebben een uitstekende staat van dienst en bieden "value for money" aan. Dit voorstel verdient de volle aandacht en een positieve beslissing van de bevoegde instanties. U kan rekenen op mijn steun !
Daniel Horemans, 26/04/2016 - 26/04/2016
Hoewel het de CO2-problemen niet oplost, maar alleen verschuift naar andere landen, houdt de rest van het verhaal natuurlijk wel steek. Stuitende onverschilligheid op politiek vlak zorgt er voor dat deze quick-wins niet gerealiseerd worden. Voor een beleid dat op zoek is naar een Taxshift/belastingsverlaging ligt hier een kans voor het grijpen.
Patrick Claerhout - 11/06/2015 - 11/06/2015
In België doet men nooit of te nimmer wat goed is voor zijn burgers, of goed voor de economie en noch minder wat goed is voor het milieu...
Ik steun 1miljardeuro dan ook volledig
Pierre - 08/12/2014
Ik ben volledig met jullie eens. België is een starre land. Andere landen hebben dit al begrepen en België nog steeds niet. dit moet anders.
ozzy - 23/11/2014
beste webmaster,
zoals altijd hinkt België steeds achteraan en worden wij door de buurlanden wederom op achterstand gezet. Als ik het goed begrijp zouden wij met een normale exportwetgeving de laatste 5 jaar alleen al meer dan 1 miljoen voertuigen hebben geëxporteerd?!?
Het huidige begrotingstekort zou volledig zijn goedgemaakt, dit is eigelijk schandalig en op de rand van het criminele, wat een wanbeleid hier in ONS België. En wij maar belastingen betalen terwijl de wetgever op hun luie achterwerk blijft zitten. ONVOORSTELBAAR!!!
Toch veel moed en respect voor dit initiatief!!!
CEO
Th. de Ypersele - 12/03/2011
SUPER WERK BRAVO DHR LUCAS WIJ WACHTEN OP BESTE TOEKOMST!!! MVG MAREK
AUTOMAREK@HOTMAIL.COM - 19/01/2011
je suis marchand a Bruxelles et j"ai déja raté de nombreuses ventes ( surtout vers la France) a cause du délais et du prix exagéré des plaques transit , bonne chance a vous , mvg
sprl michelautos , Michel - 24/09/2010
Waarom gebruiken jullie absolute cijfers? Moest men percentages hanteren, krijgt men een meer realistische representatie van de actuele situatie. THANX, kusjes
Pedro Van Tichelen - 28/07/2010
IK ZIE DAT ER MAAR WEINIG REACTIE KOMT OP UW INITIATIEF WAT IK TROUWENS EEN GOED IDEE VINDT.
WIJ BELGEN LATEN ALLES MAAR OVER ONS HEEN KOMEN TERWIJL ANDERE LANDEN HET WEL GOED ORGANISEREN
TOCH WENS IK U VEEL MOED EN DOE ZO VERDER !!!
DE RAM OUDENAARDE - 13/11/2009
wij, garagisten, vragen al jaren om te kunnen exporteren via transitplaten maar het is veel te ingewikkeld. Als wij onze klanten een vlugge manier kunnen aanbieden zullen wij veel meer aan buitenlandse klanten kunnen verkopen.
Van den Bossche Gent - 24/07/2009
GOED BEZIG!
GEWOON BLIJVEN DOEN!
SUCCES.
MALGORZATA ANNA MAZUREK - 17/06/2009
wij zijn een garage aan de Nederlandse grens
Zijn er géén andere mogelijkheden dan de Belgische ouderwetse transitplaten????
Gge Verhaeren - 05/06/2009
En dan te weten dat ons land vele miljoenen Euro's in het buitenland investeert omwille van de Kyoto-normen... Terwijl het in België met simpele maatregelen ook kan, zonder dat het iets kost (integendeel, 1 miljard Euro opbrengsten)
Bart - 28/05/2009